Toimitus
- Toimitamme tuotteita kaikkialle Manner-Suomeen. Ahvenanmaalle toimitamme erikoistilauksesta. Ulkomaan toimitukset hoidetaan tapaus/tilauskohtaisesti. Minimitilaus on merkattu jokaisen tuotteen kohdalle. Hintoihin lisätään toimituskulut valitun toimitustavan mukaisesti. Toimitamme tuotteet kuljetusyrityksen välityksellä.
Huomio! Kuljetus on asiakkaan tontille, pihalle, tai vastaavaan paikkaan. Kuljetusyritys ei ole vastuussa tilattujen tuotteiden kantamisesta asiakkaan tiloihin vaan se jää asiakkaalle. Interbauen verkkokauppa ei ole kuljetuspalveluja tarjoava yritys vaan välitämme kuljetuksen kuljetusyrityksen hoidettavaksi.
- Mikäli joudumme olosuhteiden pakosta poikkeamaan em. toimituslupauksesta, otamme teihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.
- Toimitamme tuotteet pääsääntöisesti 4-14 työpäivän sisällä laskun maksamisesta. Mikäli tilaamasi tuote on tilapäisesti loppu varastosta tai muuten tilaustavaraa, on toimitusaika noin 15-30 työpäivää. Toimituksen viivästyessä on interbauen.fi yhteydessä asiakkaaseen mahdollisimman nopeasti. Tilaustavaran toimitusaika ilmoitetaan asiakalle s-postin välityksellä. Pidätämme oikeuden kaupan purkamiseen itsellämme mikäli tilaamasi tuote ei ole saatavilla tai jostain muusta tärkeästä syystä.
- Mikäli tuotteella on "Ilmainen kuljetus", on se ainoastaan manner Suomeen, ei saaristoon eikä Ahvenanmaalle
Myynti
- Kaikkiin hintoihin verkkokaupassamme sisältyy voimassa oleva arvonlisävero.
- Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä sillä hetkellä voimassa oleviin tilaus-, toimitus- ja maksuehtoihin.
- Omistusoikeus tuotteisiin siirtyy asiakkaalle kun koko kauppasumma on maksettu.
- Tuotteet myydään ennakkolaskulla tai Klarna Checkout palvelun avulla. Klarnan palvelussa on mahdollista käyttää Suomalaisia verkkopankkeja ja yleisimpiä luottokortteja. Käytettävissäsi voi olla Klarna lasku, Klarna erämaksu, maksukortti tai pankkitilisiirto - kaikki yhtä turvallisia.
- Katso tarkemmin Klarna Checkout-palvelun käyttöehdot Klikkaa tästä
- Tilaus käsittellään laskun/Klarna-maksun hyväksymisen jälkeen.
Klikkaa tästä Klarnan kotisivuille josta saat enemmän tietoa Klarnan maksutavoista
Reklamaatiot
- Haluamme varmistaa verkkokaupassa myytyjen tuotteiden laadun ja sinun tyytyväisyytesi. Pyydämme ottamaan yhteyttä rekramaatioa asioissa sähköpostitse info@interbauen.fi
- Kerro reklamaation syy mahdollisimman yksityiskohtaisesti sekä tarvittaessa kuvaus siitä, kuinka vika huomattiin.
- Kerro mistä tuotteesta on kysymys.
- Rekklamaatio on tehtävä välittömästi tavaran saavuttua.
- Voit liittää mukaan myös valokuvan. Tämä nopeuttaa rekramaation käsittelyä.
- Jos tuote on kuljetuksessa vahingoittunut, on reklamaatio tehtävä heti rahtipapereihin. Hyvitys vahingoitusta tuotteesta suoritetaan vaan sitten, jos reklamaatio on tehty rahtipapereihin. Paras on ottaa myös kuljettajalta kuittaus jos lähetys on vahingoittunut. Kuljetuksesta aiheutuneesta vahingosta on itse kuljetusyritys vastuullinen.
Vaihto- ja palautusoikeus
- Mikäli tuote tai tuotteet otetaan käyttöön, palautusoikeus raukeaa välittömästi. Käytetyille tuotteille palautusoikeus ei päde.
- Maksu palautetaan asiakkaan tilille kuluttajasuojalain kohdan (KSL 6:10 §) mukaisesti.
- Tuotteilla on 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus.. Palautusoikeus lasketaan tavaran toimituspäivästä.
- Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista.
- Jokaisesta palautuksesta on sovittava meidän kanssamme. Mikäli tuotteet palautetaan sopimatta kanssamme, emme hyvitä tuotteita.
- Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossa käyttämättöminä.
- Palautettava paketti on oltava samanlaisessa kunnossa kuin toimitushetkellä, mukana kaikki tuotteen mukana toimitetut oheismateriaalit.
- Tuotteen alkuperäinen paketti on oltava virheetön.
- Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai kulunut, ei kuluttajalla ole oikeutta saada koko maksamaansa summaa takaisin.
- Hygieenisistä syistä seuraavia käytettuja tuotteita ei voi vaihtaa/palauttaa: ammeet, wc-istuimet, altaat, hanat, suihkunurkat/kaapit ja saunan lauteet.
- Käsittelemme jokaisen tapauksen erikseen ja sovimme asiakkaan kanssa mahdollisista hyvityksistä/palautuksista.
- Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Kuluttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset, mikäli yritys ei ole sitoutunut vastaamaan niistä.
- Mikäli tuotteen arvo on alentunut asiakkaan palauttaessa tuotteen, interbauen.fi-llä on oikeus periä korvaus arvon alentumisesta aina tuotteen täyteen hintaan saakka.
- Toimitus- ja mahdolliset asennuskulut eivät kuulu palautettavaan summaan.
- Tuotteilla on kuluttajalain mukaiset palautusoikeudet kun tilaaja on kuluttaja.
- Palautusoikeus ei koske yrityksiä.
- Jos lähetys on tullut vahingoittuneena kuljetuksessa, on kuljetusyritys korvausvelvollinen. Tee vahinkoilmoitus heti kun saat lähetyksen ja huomaat paketin olevan rikki. Merkitse se rahtipapereihin ja mainitse myös kuljettajalle mikäli hän on vielä paikalla. Pyydä myös kuittaus kuljettajalta.
Huomioi että palautusoikeus koskee ainoastaan kuluttaja-asiakkaita, ei yritysasiakkaita.
Takuu
- Kaikkia tuotteitamme koskevat tuotteen valmistaja-
ja/tai maahantuojakohtaiset takuu- ja huoltoehdot. Takuuaika ja sen kattavuus
vaihtelee tuotteittain.
- Asiakkaan tulee noudattaa tarkasti tuotteiden käyttö-
ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain valmistus- ja materiaalivirheet sekä
ohjeiden mukaisessa käytössä syntyneet viat.
- Tilausvahvistus toimii takuukuittina ja takuuaika
alkaa tilausvahvistuksen päivästä.
- Interbauen.fi verkkokauppa
myy rakennusmateriaaleja, koneita ja laitteita yms. Toimitamme ainoastaan
tilattuja tavaroita ilman työpalveluita kuten asennus ja huoltotoimenpiteitä.
- Meillä ei ole yhteistyö huolto
yrityksiä joten ostajan on aina konsultoitava kanssamme ennen asioiden
eteenpäin viemistä ja selvitettävä itse asiantunteva huoltoliike tekemään
tarvittavat korjaukset/huollot.
- Interbauenin tuotteilla
on valmistajan myöntämät takuuehdot. Noudata laitteiden käyttö- ja
asennusohjeita, sillä takuu korvaa yleensä materiaali- ja valmistusvirheet.
- Takuu kattaa tavarassa
olevat valmistus- ja materiaalivirheet. Interbauen ei vastaa virheistä, jotka
johtuvat tavanomaisesta kulumisesta tai toimituksen jälkeisistä toimittajasta
riippumattomista olosuhteista tai tapahtumista kuten asennus- tai
käyttövirheistä.
- Takuu myönnetään vain
tuotteen alkuperäiselle ostajalle, eikä ostajalla ole oikeuttaa siirtää tätä
takuuta edelleen kolmannelle osapuolelle.
- Takuu kattaa ainoastaan
tuotteen viat, ei esim. asennuksesta aiheutuneet viat. Asennus kuuluu aina
tehdä asiantuntevan huolto/asennusliikkeen kautta. Interbauen ei ole vastuussa
asennuksen kustannuksista vaan ne kuuluvat aina tilaajalle.
Takuun perusteella ei korvata vikoja, jotka ovat
syntyneet:
- Normaalista kulumisesta,
huollon laiminlyönnin seurauksena, virheellisestä asennuksesta, virheellisestä
ja huolimattomasta käytöstä, valmistajan suositusten vastaisesta käytöstä, vesivauriosta,
väärästä säilytyksestä, muista ulkopuolisista tuotteeseen vahingollisesti
vaikuttavista tekijöistä, kilpailukäytössä.
- Takuu ei korvaa
vaurioituneen osan aiheuttamia korjaus- tms. välillisiä kustannuksia
- Takuu ei kata normaaleja
käyttöön liittyviä huoltotöitä eikä käyttö- tai asennusneuvontaa, järjestelmän
asennusta, eikä mahdollisia välillisiä vahinkoja.
- Takuun piiriin ei kuulu
kulutusosat.
- Takuu raukeaa, jos muu
kuin valtuutettu huoltoliike aukaisee / irroittaa sähköisiä osia tai
järjestelmän osia on muutettu alkuperäisestä.
- Takuu ei kata
mahdollisesti aiheutuvia kuljetus-, purku- ja asennuskustannuksia tai muita
vastaavia kustannuksia.
- Havaitessaan virheen
ostajan tulee ilmoittaa siitä välittömästi meille. Sähköpostiin selitys mitä on
tapahtunut ja milloin ja miksi. Mikäli asian selvittäminen vaatii visuaalisia
toimia ja ne voi ilmentää kuvaamalla, voi spostiin liittää kuvia. Mikäli takuu
koskee jotain osaa laitteessa on huoltoliikkeen selvitettävä mikä laitteessa on
vialla, lähetettävä viallinen osa meille tai antamaamme osoitteeseen suoraan
valmistajalle tai maahantuojalle. Kun vika on todettu valmistusviaksi tai
vastaavaksi takuun piiriin kuuluvaksi, lähetetään asiakkaalle tilalle korvaava
toimiva osa. Takuunantaja korjaa virheen tai toimittaa virheettömän tavaran
kohtuullisessa ajassa tilaajalle.
Lämpöpumput ym. Laitteet.
- Asiakas tilaa itse
huoltoliikkeen toteamaan mahdollisen viallisen toiminnan tai vian itse
laitteessa. Huoltoliike toteaa vian ja lähettää tarvittaessa laitteen osan
tarkistettavaksi/vaihdettavaksi.
- Meillä ei ole yhteistyö huolto
yrityksiä joten ostajan on aina konsultoitava kanssamme ennen asioiden
eteenpäin viemistä ja selvitettävä itse asiantunteva huoltoliike tekemään
tarvittavat korjaukset/huollot.
- Takuu kattaa ainoastaan
tuotteen viat, ei esim. asennuksesta aiheutuneet viat. Asennus kuuluu aina
tehdä asiantuntevan huolto/asennusliikkeen kautta. Interbauen ei ole vastuussa
asennuksen kustannuksista vaan ne kuuluvat aina tilaajalle.
- Lämpöpumput ym. asennusta vaativat laitteet myydään normaalisti asennusyrityksille. Mikäli yksityishenkilö tekee tilauksen, on hänen etsittävä osaava asennus/huoltoliike. Tämä liike antaa takuun omalle työllensä. Mikäli laitteeseen tulee takuuaikana vikaa on tämän asentajan todettava missä vika on ja lähetettävä viallinen osa vaihdettavaksi sovitulla tavalla.
Asiakasrekisterimme on luottamuksellinen ja perustuu henkilötietolakiin (523/1999 10§). Rekisteritietoja emme luovuta ulkopuolisten käyttöön.
Asiakasta kehotetaan ottamaan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluun kaikissa ongelma- tai virhetilanteissa.
sähköposti: info@interbauen.fi, puhelin:
+358 50 4335757 ; ma-pe klo 9-17.
Pidätämme oikeuden ehtojen muutoksiin itsellämme.